poniedziałek, 20 czerwca 2011

Czerwcowy Poznań czyli kolejna odsłona DCDC!


Wczorajszy dzień czyli 19 czerwca spędziliśmy na kolejnych zawodach frisbee ( jakoś tak się składa że na agilitowych w tym roku na żadnych nie będę:/ ) Wyruszyłyśmy po 7 pociągiem odbywając pierwszą, samotną podróż pkp nawet trafiając na cytadele bez żadnych problemów i
błądzenia - jestem z siebie dumna! ( przemilczę o tym że na powrotny się spóźniłyśmy.. :P ) Na
miejscu były już Negrowe,Snoopowe, Meowe i Lavowe miałam również okazję poznać Shivowe :D

Jestem strasznie dumna z mojego Tieczka bo dziewczyna spisała się prawie że na medal! To co we Wrocławiu było naszym utrapieniem czyli Tia nie mogąca uspokoić swoich emocji no bo przecież tam jest friiisbeee oni tam coś roobią, ganiają! ja też chcę! tak tym razem było o wiele lepiej, ba! Nawet się położyła i przez chwilę przysnęła;) Jedynie co to na początku po zabawie z Lomo która następnie biegała za dyskiem trochę pojęczała ale pańcia miała szarpaczek to się piesio ogarnął. Do tego później popływała i popiłeczkowała. Czyli dzień idealny, świetnie było znów się spotkać ze wszystkimi znajomymi oraz poznać nowych. Do tego w końcu zobaczyłyśmy Piksela - cudownego brata Tii oraz a co pochwalimy się też tym że Sisi i Marta zajęły pierwsze miejsce w Startersach!


Tia i Piksel

by Marta Rohde





A teraz zdjęcia by Agnieszka Marcjasz



Szampion się stara:D


Dziękujemy za uwagę i pozdrawiamy !

8 komentarzy:

  1. Cudna Tia tak samo i Szila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaa, Tia jest przecudna (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Tii piękny pies wyrósł, zakochałam się w niej gdy zobaczyłam ją w galerii na forum kynologia.. I Bordery bardzo mi się zaczęły podobać... Nawet myślę o takim za kilka lat ;)
    całuski ;* zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Tia wyrosła... <3 normalnie cudna!
    No,mam nadzieję że i my będziemy się miały okazję kiedyś poznać ;)

    Natalia&Skay&Sprytek

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten twój borderek <3
    Mam nadzieję, że kiedyś zawitacie nad morzem ;)
    Wiki & Neska

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne Tia ma umaszczenie :) Oczy trochę demoniczne... ;) Ale wszystko razem tworzy ciekawą kompozycję.
    Bardzo fajne zdjęcia, widać, że piesek ciągle w ruchu, nie próżnuje i na pewno się nie nudzi, a Ty razem z nim :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam oglądać wasze wyczyny i bardzo wam kibicujemy ! :)
    a moje chłopaki pozdrawiają urocze damy :))

    OdpowiedzUsuń