wtorek, 8 marca 2011

5 miesięcy !


Tak,wczoraj Tiotkowi stuknęło 5 miesięcy! Czas leci w zastraszająco szybkim tempie, nie dawno co jeszcze oglądałam zdjęcia małej kluski:)
W związku z tym co raz częściej jestem pytana kiedy zacznę wprowadzać Młodą w świat agility. Można powiedzieć że już zaczęłam, w ostatnią niedzielę ( 6 marca ) Tia miała taki poważniejszy kontakt z tunelem. I muszę przyznać ze jestem z niej bardzo zadowolona. Musiała być na początku 2 razy przytrzymana przez dziewczyny a później sama bardzo ładnie trafiała w dziurę i z napędem na 4 łapy pokonywała prosty oraz zakręcany tunel. A co z hopkami,obieganiem? To sobie jeszcze trochę poczeka;) Dlatego że po pierwsze czekam na moment gdy skończy 6 miesięcy i będzie po prześwietleniach ( proszę o trzymanie kciuków żeby było ok:) ) po drugie odkąd zaczęła zmieniać zęby nasz aport z fajnego zmienił się na nie fajny. Ze względu na bolące dziąsła kilka krotnie musiałyśmy robić szlaban na zabawki. Teraz naprawa tego jest dla mnie głównym celem więc w zależności od tego zobaczymy jak się wszystko dalej potoczy. Po trzecie ona ma jeszcze czas żeby pokazać kto będzie rządził na torze ;))



3 komentarze:

  1. Tak szybiutko prześwietlenia? :>
    Cudowna :)

    Estowa :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie jest za szybko. Robię jej kontrolnie bo chcę wiedzieć na czym stoję zanim zaczniemy coś bardziej agilitowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobały mi się radary u borderów, ale Tia z klapniętymi uszkami wygląda przesłodko! :D
    Dodałam Was na naszym blogu www.liluuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń