wtorek, 8 marca 2011

5 miesięcy !


Tak,wczoraj Tiotkowi stuknęło 5 miesięcy! Czas leci w zastraszająco szybkim tempie, nie dawno co jeszcze oglądałam zdjęcia małej kluski:)
W związku z tym co raz częściej jestem pytana kiedy zacznę wprowadzać Młodą w świat agility. Można powiedzieć że już zaczęłam, w ostatnią niedzielę ( 6 marca ) Tia miała taki poważniejszy kontakt z tunelem. I muszę przyznać ze jestem z niej bardzo zadowolona. Musiała być na początku 2 razy przytrzymana przez dziewczyny a później sama bardzo ładnie trafiała w dziurę i z napędem na 4 łapy pokonywała prosty oraz zakręcany tunel. A co z hopkami,obieganiem? To sobie jeszcze trochę poczeka;) Dlatego że po pierwsze czekam na moment gdy skończy 6 miesięcy i będzie po prześwietleniach ( proszę o trzymanie kciuków żeby było ok:) ) po drugie odkąd zaczęła zmieniać zęby nasz aport z fajnego zmienił się na nie fajny. Ze względu na bolące dziąsła kilka krotnie musiałyśmy robić szlaban na zabawki. Teraz naprawa tego jest dla mnie głównym celem więc w zależności od tego zobaczymy jak się wszystko dalej potoczy. Po trzecie ona ma jeszcze czas żeby pokazać kto będzie rządził na torze ;))



4 komentarze:

  1. Tak szybiutko prześwietlenia? :>
    Cudowna :)

    Estowa :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie jest za szybko. Robię jej kontrolnie bo chcę wiedzieć na czym stoję zanim zaczniemy coś bardziej agilitowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobały mi się radary u borderów, ale Tia z klapniętymi uszkami wygląda przesłodko! :D
    Dodałam Was na naszym blogu www.liluuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej opinii wielu z nas kto posiada zwierzaka powinien robić dla niego zdecydowanie jak najwięcej dobrego. Jak najbardziej pupil potrafi się odwdzięczyć jak tylko umie. Ja za każdym razem jeśli mam zamiar zająć się wyczesywaniem mojego pupila to w specjalnym sklepie https://sklep.germapol.pl/ nabywam wyjątkowe rzeczy do dbania o mojego psiaka. Staram się mu zajmować się nim jak najdłużej, aby był zadowolony i szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń